Co-branding met opticiens

Co-branding

Co-branding met opticiens

De rol van opticiens is het zicht van hun klanten optimaliseren en beschermen. Ze zorgen voor een optimale gezondheid van de ogen. Met het label ‘Opticien voor de Wereld’ doen ze hetzelfde voor duizenden kinderen in Congo, Rwanda en Tanzania.

Om het label ‘Opticien voor de Wereld’ te behalen, engageert de optiekzaak zich om Licht voor de Wereld financieel te ondersteunen. Deze bijdrage laat een lokale oogarts in een van onze projecten toe om twee kindercataractoperaties uit te voeren.

De opticiens informeren ook hun cliënteel over de wereldwijde ongelijkheid op het vlak van oogzorg en de relatief eenvoudige oplossing die Licht voor de Wereld aanreikt.

Sommige opticiens willen nog verder gaan in hun engagement. Ze zijn onze geprivilegieerde partners die aan co-branding doen. Ze zullen voor elke verkochte bril, 1 euro schenken aan Licht voor de Wereld. Met deze bijdrage kan Licht voor de Wereld nog meer kinderen een goed zicht schenken. We zijn al onze ‘Opticiens voor de Wereld’ zeer dankbaar voor hun solidariteit.

Dit jaar starten volgende opticiens met co-branding :

  • Optiek Lemmer Hasselt
  • Lejeune Julien van Alain Afflelou Opticien Ronse
  • Brilcenter Bonte
  • Optiek Cardoen Beselare
  • Vandecruys Optiek Eindhout – Laakdal

 

Meer informatie en een overzicht van alle ‘Opticiens voor de Wereld’.